BeRONDA jalan raya di Muar,Johor

assalamualaikum..

tu dia..baru nak mengupdate kan pasal raya ke 2.padahal sekarang dah raya kebapa dah kan..huhu..alaa...tak

 apa la..Mrs tingtong ada hal lain nak. nak kena di selesaikan..macam misi la konon-

konon..cewahhh...hehe...masa raya ke 2 hari tu,,ayah ajak kitaorang pergi makan asam pedas dekat 

Muar,Johor.Katanya...sedap..nyum2..asam pedas ikan pari..ohh..kegemaran ku...Sambil tu ayah pergi 

meronda-ronda raya rumah kenalan ayah dekat sana la kan..huh! kenyang makan kuih raya ni..macam mane?

tak apa..layan je la...masuk waktu zohor..ayah singgah dekat masjid negeri Johor tu..tau tak..cantik 

tau..terpikat tengok....lepas semua siap solat...sambung lagi beraya..hahaha! tak habis-habis lagi yea...sampai 

la masuk waktu asar, singgah balik dekat masjid negeri tu..hehehe..tapi ayah cakap nak rehat kejap..huh! letih 

betul.. kebetulan belakang masjid negeri tu kan.. ada macam tasik ker sungai Mrs tingtong pun tak pasti..tapi 

yang penting memang besar yea..daan yang paling penting seberang tu ada lagi masjid negeri..kata orang-

orang Johor..tu macam masjid bekembar..wah! unik nya... angin kat situ..nyaman betul..apa lagi..untuk 

kenangan kami pun ber Snap2 sekejap yea...tak la over..sebab kan dekat masjid.. huhuhu..indah taw ciptaan 

Allah S.W.T. .. Alhamdulillah... kita dapat nikmati nya.. 


angah bersama amal.. :)

satu2 nya adik lelaki Mrs tingtong dan amal,yang paling bongsu..

forever !

together forever !!

adik bongsu Mrs tingtong ! comel..tapi..huh..! nakal..hehe

mereka la pengubat hati bila Mrs tingtong berduka.. huhu.. 

selalu tersenyum bila tengok gelagat dia ni..hehehe

muka ayah yang kepenatan..hehehe..








2 comments:

gadis bunga said...

baru dua hari lepas tingglkan muar :)

SimplySeoul said...

Selamat Hari Raya ni. Singgah sini. Comel blog pink ni.