tak sabar . . . kenapa?

assalamualaikum...

haaa...nak buat apa yea malam ni..asyik makan-makan daan makan..?habis satu rumah Mrs tingtong duk kemas kan.? konon nya nak jadi rajin.konon la tu...huhu..Mrs tingtong tak lama lagi nak masuk belajar lagi..hurmm..tak sabar..tak sabar yaw..tahu tak sebab apa.. sebab dah lama tak rasa sibuk buat assignment semua kan..hehehe..kelakar la bila ingat masa belar sebelum-sebelum ni.

Nanti kalau dah mula belajar balik,,Kurang la sikit perkatan BOSAN BORING kan dalam kamus hari-hari Mrs tingtong.Yeah! tak sabar nak dapat kawan baru lagi..Hurm..nanti bermula lah cerita hari-hari Mrs tingtong..Berubah la sikit..Tak tahu la kan macam mana situasi kat sana..Mungkim Mrs tingtong senang nak sesuai kan diri.Harap-harap semuanya berjalan lancar..

Kepada Mr tingtong..harap maaf..lepas ni kalau Mrs tingtong sibuk..jangan nak tnya yer.hah! padan muke..hehehe(jahat kan) tak la Mr tingtong dengar lagi perkataan bosan dalam mesej ker bila col kan..jangan nanti tnya pulak kenapa tak sebut bosan tu..hahahaha! tak la..gurau je..

oke la... hari pun dah mengelap..nak tonton televisyen..cewaahh... daa... ~ 


tiba2 rindu nak berdating..hurmm.. :(
tak da kena mngena lansong..









1 comment:

SimplySeoul said...

rajinnya, kemas rumah saya sekali...