hati saya berkecai...

assalamualaikum...



hari ini mendung.. mendung macam hati miss tingtong jugak.. sekarang dah xboelh pgil mrs tingtong.. sekarang nama gelaran miss tingtong..
sedih..hati berkecai..impian miss tingtong dah tak ada makna.. mungkin bukan ini untuk miss tingtong.. miss tingtong dikecewakan lagi.. humm.... kenapa mesti dugaan ni datang pada miss tingtong.. mungkin Allah sayangkan Miss tingtong.. Sebab tu, Allah tunjukkan siapa dan apa yang terjadi...

Miss tngtong dah tak apa hubungan dengan si dye.. semalam.. 18/11/2011... tarikh tu.. memang Miss tingtong ingat..apa yang berlaku...Miss tingtong tak sangka kami akan berakhir dengan cara macam ni.. Miss tningtong ditinggalkan kerana orang lain.Mungkin miss tingtong tak layak.. dan tak sehebat orang yang dye tengah sayang sangat..

tak sangka..dye sanggup lupakan semua kenangan.. susah payah kami bersama..
Miss tingtong dalam keadaan yang kelam kabut,serabut banyak problem.. and hari isnin ni 21/11/2011 .. miss tingtong final.. humm.. 22/11/2011. ... miss tingtong genpa 3 tahun.. berapa berat dugaan tu untuk miss tingtong Allah saje yang tahu macam mana sakit nya miss tingtong tanggung.. tak ada apa lagi yang ada cuma kenangan miss tingtong.. miss tingtong drve on da way balik ke unisel.. kerana ada hal urgent.. humm. allah panjangkan umur Miss tingtong.. nasib baik tak ada apa-apa yang terjadi..

Miss tingtong sedar sekarang.. Miss tingtong memang bukan dijodohkan dengan dye.. macam tak disangka semua ni terjadi secepat macam ni.. Miss tingtong berdoa Allah kuatkan hati dan sabar harungi dugaan ni.. Miss tingtong mengaku memang susah nak lupakan.. sebab memang banyak sangat kenangan dan susah senang bersama..tapi dye xingat pun semua tu.. doakan sahaja semoga Allah buka pintu hati dye untuk tidak lukakan hati sesiapa lagi...

sekarang hidup Miss tingtong bersama family dan kawan-kawan.. Alhamdulillah.. kawan-kawan di FB.. banyak bagi semangat .. terima kasih sangat2....

air mata miss tingtong memang dah tak terkira berapa juta menitis.. tapi cukup la itu sahaja... baru Miss tingtong sedar... bukan itu... dan bukan dye.. dye tak layak untuk lukakan hati Miss tingtong.. sebab Miss tingtong tak pernah kecewakan dye...

TUHAN maha adil awak.. awak boleh berbahagia... tapi saya pasti..
TUHAN akan bahagiakan saya ;ebih daripada awak....




8 comments:

Biee Chuxx said...

be patient eh sygs. :)

owgdye_1991 said...

thnxs sayang.. :)

nabaha said...

hye aka aien , siann kaka ,saba yepp , nty adeq sepakk pamien utk akak , emm :( jgn sdey-2 cgt ,

Nurul Iman Rosman said...

banyak2 sabar ye.

yang patah tumbuh, yang hilang berganti. hehe ;)

Hanie Yuyunis ♥ said...

Bnyak kan bsabar yew awk . agak nyer owg da nak exam nie mcm2 dugaan . sy pn nak exam nie mcm2 dugaan . kter sbgai mnusia kne trima gan aty tbuka :)

owgdye_1991 said...

thnxs dear.. <3 korang semua mmg selalu ader di hati miss tingtong,.. korg yg penyebab miss tingtong kuat...

budaq tembam said...

awak...sabar tau..kami ada untuk awak...:)

owgdye_1991 said...

thnxs sayang.. muahhh....