With my love for 2 days . . .

Assalamualaikum . . .

haih ! masih terasa kepenatan di badan ini . . tetapi kebahagian terserlah di muka . . . hahaha ! ENCIK sayang . Thank you for everything . . bahagia sangat bersama dengan awk . .  anyway . . Weekend saya dihabiskan bersama . .  . balik cuma mandi  . . hahaha ! makan , hangout sampai dah tak tahu arah tuju lagi . .  . wee~ mata memang jangan cakap la kan . . . dah tak namapk jalan dah . . Alhamdulillah . . semua yang kami lalui tuh semua mungkin berkat kesabaran masing-masing . . Allah pernah janji yang memang ada kebahagiaan untuk semua umat NYA . . cuma kita hanya memerlukan kesabaran . . . bila , dimana dan bagaimana semua tu berlaku kita tak tahu. . . cuma bersyukur , ,

Sayang . . . saya memang tak nafikan saya memang dah sayang awak . . anyway . . thanks sebab bukakan hati saya untuk terima awak . cewahhh ~ jiwang pulak. .  .tapi nie Memang Ain ikhlas bagi untuk ENCIK sayang . . saya memang mungkin tak sempurna dari semua aspek . . tapi alhamdulillah . . .Allah kurniakan pada saya seseorang yang boleh terima saya dan bagaimana saya . .

Hari Sabtu .  . overnight daripada pagi tahu . . huh !! memang letih la kan. . . then , ingat esok pagi nye nak balik . . haih ! ENCIK sayang punya kawan boleh pulak tak ada kat rumah . . then macam mana ENCIK sayang Ain nak masuk rumah. . . sebab dye tak ada kunci . . apa lagi . . membuat keputusan untuk patah balik ke shah alam . . dan keluar dinner bersama Cik Yana Yamashita  . . hahaha !

bila balik tidur bagaikan dunia ini kami yang punya . . .hahah ! memang tak sedar apa langsung . . ni ada la sikit yang Ain snap sana sini .  . yang Ain duk upload kat Fb  . . sampai orang semua dah menyampah agak nya . . . tapiii... ada saya kesah ? heheheh :)









No comments: