anniversary one month =)

assalamualaikumm...
hey.. wahh ! dah berhabuk PLUS bersawang-sawang blog ku ini... ohh! tdakkk... ain memang busy and tak ada masa betul nak uodate blog nie.. bila ada masa, penat and letih pulak.. last2, lansung tak berupdate blog nyee~

humm.. kali ni Ain nak story pasal life CHENTA Ain yang baru.. hehehe.. opss~  sedar tak sedar ain dah sebulan dah dengan EN CHENTA Ain ... iaitu pada 13 Januari 2012.. genap kami sebulan. Alhamdulillah.. berjaya juga Ain melalui semua nya... banyak sangat yang ain dah belajar daripada apa yang ain lalui...

FOR EN CHENTA ::

awak.. thanks untuk semua yang awk buat untuk saya. awk korbankan masa, tenaga. semata - mata untuk tengok saya happy dan bahagia...walaupun kita memang selalu bertengkar, sekurang-kurang nya saya dapat rasa ada orang menghargai saya... saya harap relationship kita akan kekal sampai bila-bila... saya selalu berdoa awk yang terakhir untuk.. Your the only i love at this moment and forever.. no matter what happend we will make it together.. insyallah... i appreciate all the things that you did to meee .... thnxs sayannnggg...

walaupun kita masing-masing ada kekurangan .. tapi masing-masing masih ada kelebihan.. saya harap awk dapat terima saya seadanya... semua yang dah berlalu,, dah pun berlalu... thnxs to ALLAH. .. sebab bagi peluang untuk kita... :)




awak di HATI saya =)

1 comment:

Unknown said...

Hai jum singgah jap blog sy